We hebben onze activiteiten en diensten gereorganiseerd om je maximaal vanop afstand te kunnen helpen.
Wij nemen eerst contact op met de hersteller en vragen of er foto’s en een bestek beschikbaar zijn om het dossier vanop afstand te regelen. Lukt dit niet, of is de hersteller niet operationeel, dan contacteren we jou met de vraag om ons foto’s van de schade te bezorgen. We sturen je dan ook extra informatie door over welke foto’s we precies nodig hebben. We begeleiden je via een aparte link (via SMS of mail), zodat je live met een auto-expert je schadedossier verder kan laten behandelen.
Kunnen we je niet bereiken, dan laten we een voice mailbericht achter met de vraag om ons terug te bellen. Lukt het de tweede keer ook niet om je te spreken, dan vertellen we in een voice mailbericht dat auto-expert CED een mail zal sturen met meer informatie om je dossier op afstand te regelen. Als je geen foto’s kunt bezorgen, dan stellen we de regeling van je schade twee weken uit en zullen we vervolgens terug contact opnemen.
Beschikken we enkel over je e-mailadres, dan sturen we de informatie naar je door via e-mail.
Hebben we geen contactgegevens (telefoon of e-mail) van jou, dan zullen we aan je makelaar vragen om ons die te bezorgen. Eventueel bezorgen we je alle nodige info per post.
Deze richtlijnen zijn van toepassing op schadedossiers buiten de netwerken van de geconventioneerde herstellers of bij dringende opdrachten (waar een evaluatie van de schade niet kan wachten, bv. bij een geïmmobiliseerd voertuig).