- creëert meer zichtbaarheid via het merk ‘Je Makelaar, Je beste Verzekering’
- een dagelijks persoverzicht
- een aanwezigheid in de pers (enkele recente voorbeelden: Trends, De Tijd, Kanaal Z, …)
- een nieuw imagocampagne op TV en radio
- een permanente aanwezigheid op digitale en sociale media (Facebook, Google en Xaxis)
- maandelijkse thematische campagnes
- een webpagina op de zoekmotor van makelaarinverzekeringen.be met mogelijkheid tot het boeken van afspraken
- reclamemateriaal voor uw kantoor en digitale kanalen
- alle voordelen van een FVF-lidmaatschap (vorming, lobbying, juridische bijstand, …)
Brocom helpt u als makelaar om zichtbaarder te zijn : niet alleen op nationaal niveau, maar ook op lokaal niveau.
De makelaars in België zijn het meest uitgebreide netwerk in België, nu is het tijd om dat bekend te maken. Hoe meer makelaars zich bij Brocom aansluiten, hoe aantrekkelijker u op de markt zult zijn. De slogan die Brocom hoog houdt is dan ook “Samen staan we sterker om de concurrentie van morgen aan te gaan”.