
Allianz Belgium staat uw klanten uit de zwaarst getroffen sectoren tijdens de Coronacrisis bij.
Het doel van deze actie?
Deze actie heeft de bedoeling om de behoeften van de klanten uit deze sectoren beter in kaart te brengen en hen te ondersteunen met concrete maatregelen zoals:
- Het analyseren van hun lopende schadeverzekeringen en deze, indien nodig, aanpassen aan hun nieuwe situatie.
- Het vaststellen van een plan voor de terugbetaling van premies waarvoor uitstel van betaling is verleend in het kader van de steunmaatregelen, die sinds maart 2020 van kracht zijn.
- Meer in het algemeen, alle maatregelen nemen in verband met hun verzekeringscontracten die hen kunnen helpen hun activiteiten zo goed mogelijk te hervatten en het hoofd te bieden aan eventuele liquiditeitsproblemen tijdens de eerste maanden van het herstel.
Wat mag u van Allianz verwachten ?
U staat zeker al in contact met uw meest getroffen klanten en wij danken u met de steun en het advies die u hen geeft.
Vanaf begin mei zullen wij uw betrokken klanten een brief sturen. Om een kwalitatieve en pragmatische aanpak te garanderen, zal dit geleidelijk gebeuren, in 5 golven, om de week, per activiteitensector en in deze volgorde:
1. Horeca
2. Evenementen
3. Contact beroepen
4. Culturele sector
5. Fitness- en sportcentra.
Formulier ter analyse van de situatie
Wij zullen uw klanten uit deze 5 sectoren aanraden om met u contact te nemen om hun situatie te analyseren.
Hierna vindt u een formulier aan de hand waarvan u ons kan laten weten van welke maatregel(en) uw klant graag gebruik zou maken.
Maatregelen op maat van de klant
U vindt hier een opsomming van de belangrijkste maatregelen die we hebben opgesteld om uw klanten te ondersteunen.
Op onze speciale webpagina vindt u alle belangrijke informatie.
U vindt hier ook een exemplaar van de brief die naar de klant is gestuurd.
Een gepersonaliseerde klantenlijst
We houden u op de hoogte
Assuralia
- Raadpleeg de website van Assuralia voor meer info.
- Veelgestelde vragen
- Laatste berichten