Deze actie heeft de bedoeling om de behoeften van de klanten uit deze sectoren beter in kaart te brengen en hen te ondersteunen met concrete maatregelen zoals:
U staat zeker al in contact met uw meest getroffen klanten en wij danken u met de steun en het advies die u hen geeft.
Vanaf begin mei zullen wij uw betrokken klanten een brief sturen. Om een kwalitatieve en pragmatische aanpak te garanderen, zal dit geleidelijk gebeuren, in 5 golven, om de week, per activiteitensector en in deze volgorde:
1. Horeca
2. Evenementen
3. Contact beroepen
4. Culturele sector
5. Fitness- en sportcentra.
Wij zullen uw klanten uit deze 5 sectoren aanraden om met u contact te nemen om hun situatie te analyseren.
Hierna vindt u een formulier aan de hand waarvan u ons kan laten weten van welke maatregel(en) uw klant graag gebruik zou maken.
U vindt hier een opsomming van de belangrijkste maatregelen die we hebben opgesteld om uw klanten te ondersteunen.
Op onze speciale webpagina vindt u alle belangrijke informatie.
U vindt hier ook een exemplaar van de brief die naar de klant is gestuurd.