Begin 2022, een nieuwe look voor Prolink net

Allianz is al enkele jaren bezig om haar digitale tools te moderniseren, te optimaliseren en ook nieuwe tools te ontwikkelen. Deze digitale initiatieven maken integraal deel uit van de bedrijfsstrategie van Allianz en hebben tot doel uw dagelijks beheer te vergemakkelijken en te voldoen aan onze duurzame waarden. 
We willen namelijk het gebruik van papier zoveel mogelijk beperken. Het "nieuwe Prolink net" zal intuïtiever, overzichtelijker en efficiënter zijn. Kortom het zal er net zo uitzien als onze website, veel overzichtelijker en gemakkelijker te gebruiken. 

Het huidige platform is namelijk verouderd en heeft vaak last van bugs. U heeft nog steeds toegang tot Prolink net, maar zoals u wellicht hebt gemerkt kunnen wij om technische redenen geen nieuwe documenten meer toevoegen of documenten bijwerken. Onze excuses hiervoor.

In de tussentijd vindt u op allianz.be in de rubriek "Documenten” een hele reeks documenten, die frequent worden bijgewerkt, zoals de maandelijkse en halfjaarlijkse beheersverslagen (tak 23), maar ook de precontractuele documenten zoals onder meer de essentiële informatiedocumenten, financiële informatiefiches, IPID-fiches, algemene voorwaarden en beheersreglementen. Wij hebben hier recent ook de commerciële brochures voor onze Life-producten toegevoegd.
Neem gerust even een kijkje, want hier vindt u onze meest recente documenten.

Maakt u nog geen gebruik van onze digitale platforms? Aarzel niet om contact op te nemen met uw sectormanager, hij/zij zal u graag verder helpen.

Wij danken u voor uw geduld tijdens dit ingrijpend moderniseringsproces, met als beloning dat u over enkele maanden ons nieuwe Prolink net zal kunnen ontdekken.