Nieuwe tips in ProLink Life

Deze week hebben wij nog wat extra tips om u in staat te stellen ProLink Life zo vlot mogelijk te blijven gebruiken, met de nadruk op het gebruik van het digitale kanaal.

Om een optimaal beheer van uw dossier te garanderen, dient op een aantal punten te worden gewezen:

1.    Alle documenten met betrekking tot een contract kunnen in de tool worden geraadpleegd (bv. certificaten, rekeningafschriften, kopie ID, ...).

2.    Wanneer u een nieuwe persoon aanmaakt door de naam, voornaam en geboortedatum in te vullen, zal het instrument automatisch controleren of er al een persoon in het systeem bestaat die aan deze criteria voldoet en zal het u vragen of het om dezelfde persoon gaat. Op deze manier kunt u alle gegevens van deze persoon opvragen.

3.    Wij moedigen u aan het principe van de elektronische handtekening te gebruiken om uw documenten te ondertekenen, aangezien dit de verwerking van uw eenvoudige dossiers zal versnellen zonder tussenkomst van de onderneming. (STP (Straight Through Processing)). Gebruik ook het digitale kanaal in plaats van het papieren kanaal. Dit zal een snellere en efficiëntere verwerking van uw bestanden mogelijk maken.

Ter herinnering,

  • Indien u ondersteuning nodig hebt bij het gebruik van de nieuwe Prolink Life functies, neem dan contact op met uw Sector Manager of ons Support Team van 8.30 tot 12.00 uur en van 13.00 tot 17.00 uur (16.30 uur op vrijdag) op 0800 / 38 626.
  • Hou het document scope altijd bij de hand, het bevat een aantal interessante updates.