NPS is het nieuwe meetinstrument waarmee we feedback van eindklanten verzamelen over hun tevredenheid met verschillende aspecten van ons bedrijf, zoals servicekwaliteit, productervaring, prijs-kwaliteitverhouding en merkperceptie. Door deze gegevens te verzamelen, kunnen we samenwerken om de klantervaring te verbeteren en groei te stimuleren.
Newsletter | 3 juli 2025
Nieuw klanttevredenheidsonderzoek over de producten en diensten 'Leven' van Allianz
Door de klanttevredenheid te meten via de NPS (Net Promoter Score) krijgen we waardevolle inzichten om de servicekwaliteit, het productaanbod en de algemene perceptie van het merk Allianz te verbeteren. Binnenkort bevragen we een deel van de klanten met een levensverzekering.
Wat is NPS?
Hoe werkt het?
Eindklanten ontvangen een korte enquête per e-mail waarin ze worden gevraagd hun ervaring over meerdere dimensies te beoordelen. Hun antwoorden helpen ons om hun behoeften beter te begrijpen, verbeterpunten te identificeren en ons aanbod te verfijnen. Om de effectiviteit van dit nieuwe instrument te testen, zullen we in eerste instantie slechts 5% van de particuliere klanten in Leven benaderen.
Uw keuze: mogelijheid tot opt-out
We begrijpen dat voorkeuren kunnen verschillen en willen u de controle geven over de deelname van uw klanten. Als u liever niet heeft dat uw klanten de NPS-enquête ontvangen, kunt u hen uitsluiten door het formulier in te vullen via de volgende link:
Waarom deelnemen?
Via NPS krijgt u waardevolle inzichten in hoe uw klanten onze diensten, producten, prijsstelling en merk ervaren. Deze informatie helpt om relaties te versterken, klantbehoud te verbeteren en gezamenlijk succes te bevorderen.
Wij waarderen uw steun en kijken ernaar uit om samen aan dit initiatief te werken!
Hebt u hierover nog vragen? Contacteer dan uw sectormanager Leven.