
Hoe efficiënter beleggingsadvies geven aan uw klanten?
1. Klantenanalyse: breng de behoeften van uw klanten in kaart en geef advies op maat
Met de Allianz Client Analyser beantwoordt u deze 3 essentiële vragen om uw klanten de belegging voor te stellen die perfect bij hen past:
- In welke beleggingen zijn uw klanten geïnteresseerd?
- Wat is het risico- en rendementsprofiel van uw klanten?
- Wat zijn de duurzaamheidsvoorkeuren van uw klanten?
2. Portefeuilleanalyse: analyseer de activa van uw klanten en stel verbeteringen voor
3. Oplossingen voor beleggingen, pensioen en groepsverzekering
Op opportunity23.be vindt u niet alleen concrete oplossingen voor particulieren, maar ook voor ondernemingen! Zo krijgt u een gedetailleerd overzicht van enkele beleggingsproducten en fondsen, zoals Allianz GI Thematica, Allianz ActiveInvest en Allianz GI MultiAsset (DMAS) met link naar mydmas.be.
Daarnaast vindt u er alle essentiële informatie over ons flexibel pensioenplan voor particulieren, Allianz LifeCycle, maar ook over ons pensioenplan voor werknemers van een bedrijf, Allianz LifeCycle Pension Plan. Elke rubriek beschrijft de werking en de voordelen van onze producten.
4. Klantengesprek: gebruik onze visuele hulp bij uw klantengesprek
Wat is inflatie? Welke voordelen zijn er als uw klanten hun beleggingsportefeuille diversifiëren? Wat is een langetermijnbelegging? Die vragen bondig en duidelijk beantwoorden, is niet altijd makkelijk. Op opportunity23.be vindt u korte schema’s en video’s die u kunnen helpen om uw klanten de basisprincipes van beleggen bij te brengen.
U merkt het, opportunity23.be bevat een schat aan informatie. Handig om goed voorbereid aan uw volgende adviesgesprek te beginnen!