Voor werkgevers is er EB online, ons 100% digitaal, veilig, eenvoudig en snel beheerplatform voor het beheren en dagelijks opvolgen van groepsverzekeringen en voor het raadplegen en versturen van documenten en aangiften.
Het bestaat uit 3 luiken:
- Een bibliotheek
- Een samenwerkingsplatform waar Allianz documenten, zoals pensioenfiches en premieoverzichten ter beschikking van de werkgever stelt.
- Een beheertool voor groepsverzekeringen bedoeld voor makelaars en werkgevers: @line Plus
De laatste 2 luiken bieden de volgende mogelijkheden:
- Raadplegen van de belangrijkste elementen van het groepsverzekeringsplan (persoonsgegevens, dekkingen, premies, ...)
- Consulteren van uitgegeven pensioenfiches, het reglement van de groepsverzekering en aanhangsels via het Document Center
- Uitwisselen van gestructureerde individuele gegevens (aansluitingsformulieren, wijzigingsaanvragen, gebeurtenisverklaringen, behandellijsten)
- Vrij uitwisselen van beveiligde gegevens die voor de dossierbeheerder bestemd zijn.
Voor aangeslotenen biedt het portaal MyBenefits@Allianz, dat momenteel volop in ontwikkeling is, de mogelijkheid om hun individuele dossier te raadplegen.
We zullen binnenkort een gloednieuwe brochure voor Allianz Salary Plan Opportunity ter beschikking stellen op MyAllianz Broker. In tussentijd vindt u daar de gebruikershandleidingen voor de platformen EB Online en @line PLus.
Om een offerte te vragen stuurt u een e-mail naar [email protected].
Meer informatie nodig? Neem contact op met uw Senior Consultant Employee Benefits of uw sectormanager.