Allianz Broker Helpdesk: langere antwoordtermijnen

Verscheidene Allianz-platforms hebben onlangs een grondige revisie ondergaan om de efficiëntie en de doorstroming te verbeteren. Wellicht heeft u onlangs het nieuwe My Allianz Broker extranet ontdekt, de nieuwe versie van PLP of New Prolink life.
Als gevolg van deze updates krijgt onze Broker Helpdesk momenteel veel vragen over de toegang tot de systemen. De teams doen hun uiterste best om deze zo snel mogelijk af te handelen, maar de individuele wachttijden blijven oplopen.
  • Wijzigingen in de methode om verbinding te maken met de platforms vereisen een aanpassing van uw browserinstellingen (Google Chrome als standaardbrowser). Om dit te doen, volgt u de procedure die hier wordt uitgelegd.
  • Om de nieuwe versie van PLP te krijgen, moet u ook een extra manipulatie uitvoeren. De te volgen procedure wordt hier uitgelegd.
  • We hebben besloten om de 'Online schade melden' tool op My Allianz Broker stop te zetten omdat deze verouderd is en/of weinig wordt gebruikt. We zijn momenteel op zoek naar een vervanger.

Om uw verzoek efficiënt te kunnen behandelen, hebben wij nauwkeurige en volledige informatie nodig. Daarom verzoeken wij u dit  standaardformulier  in te vullen en ons per e-mail terug te sturen naar [email protected].

Als u ons per e-mail een vraag stelt, dan zullen wij u vragen om dit formulier in te vullen.

Het stelt ons in staat binnenkomende verzoeken te structureren en de verwerking ervan te optimaliseren.

Wij verontschuldigen ons nogmaals voor het ongemak dat door deze vertragingen is veroorzaakt, maar u kunt er zeker van zijn dat wij ons zullen blijven inspannen om u zo snel mogelijk te antwoorden.

Heeft u meer informatie nodig? Uw sectormanager staat tot uw beschikking.