Uw mening en die van uw klanten telt 

Allianz streeft er voortdurend naar zijn dienstverlening te optimaliseren, niet alleen voor u, maar ook voor uw klanten. Weten hoe u en uw klanten onze diensten en onze relatie waarderen, is heel belangrijk voor ons.
Daarom hebben we de afgelopen tijd veel momenten gecreëerd om beter inzicht te krijgen in wat u van een verzekeraar als Allianz verwacht : roadshows, events, Ronde Tafel gesprekken, Meet en Greets, … zonder natuurlijk uw reguliere ontmoetingen en gesprekken met onze sectormanagers en commerciële directeurs te vergeten.
We hebben via al deze kanalen veel input gekregen die we meenemen in onze toekomstige projecten en aanpak.  Ook de komende tijd blijven we verder investeren in ons luisterend oor om continu voeling met uw behoeften te houden.
Ook de mening van uw klanten is belangrijk, want ook zij kunnen een licht laten schijnen op onze dienstverlening en onze aanpak in zijn algemeenheid. Daarom zal vanaf het einde van de maand, na een schadeafhandeling, per mail een korte vragenlijst naar de klant verstuurd worden. Hierin vragen wij hem te beoordelen hoe tevreden hij in het algemeen is over de schade-afhandeling. Hij zal zijn ervaring beoordelen aan de hand van een rating tussen 1 en 5 sterren. (1 ster = helemaal niet tevreden; 5 sterren = zeer tevreden)
Indien de klant 1, 2 of 3 sterren geeft, zullen wij telefonisch contact met hem opnemen om door te vragen waar we in de toekomst zouden kunnen verbeteren.
Op die manier hopen wij verder inzichten te krijgen in de manier waarop we onze diensten en de tevredenheid van uw klanten verder kunnen verbeteren.  Van zodra wij voldoende antwoorden hebben ontvangen, zullen wij ook de globale resultaten met u delen.
Samen werk maken van een betere makelaars- en klantenervaring : daar gaan we voor !