Bij glasbreuk moet er altijd een aangifte zijn met de oorzaak van de schade.
Voor de herstelling zijn er de volgende mogelijkheden:
Bij glasbreuk moet er altijd een aangifte zijn met de oorzaak van de schade.
Voor de herstelling zijn er de volgende mogelijkheden:
Via Carglass/Autoglass Clinic
Door een erkende hersteller van ons netwerk
Door een niet-erkende hersteller van ons netwerk
Indien de herstelling uitgevoerd werd door Carglass/Autoglass Clinic verwijzen we naar de hiervoor vermelde geautomatiseerde oplossing.
Voor de andere herstellers (erkend of niet), vragen we altijd een volledige aangifte, een gedetailleerde factuur en foto’s van de schade.
Deze procedure, verduidelijkt aan de hand van bewijsstukken en het schadebedrag, is bedoeld om het beheer van glasbreuk te vereenvoudigen en u zo in staat te stellen uw klanten nog efficiënter en sneller te helpen in geval van een probleem.
Zoals gezegd is de herstelling via Carglass/Autoglass Clinic volledig geautomatiseerd. De verzekerde heeft maar één zorg: zijn voertuig naar de garage brengen voor herstelling. Wij adviseren u dan ook om deze optie aan uw klant voor te leggen als hij hiervoor in aanmerking komt.
Nog vragen? Neem gerust contact op met uw gebruikelijke commerciële contactpersoon.