Mailboxen Financiële Relaties makelaar en klanten

In het kader van onze samenwerking moeten we samen vaak kleine dingen regelen. Als "digital by default" bedrijf reageren wij hoofdzakelijk op uw verzoeken per e-mail. Maar hoe kunnen we deze uitwisselingen optimaliseren ?
Om de behandeling van onze binnenkomende e-mails verder te optimaliseren willen we graag enkele tips meegeven. Dankzij deze tips kunnen uw aanvragen per mail sneller behandeld worden !
  • Vermeld volgende gegevens in het onderwerp:
  • Het contractnummer en/of makelaarsnummer
  • Gebruik de vetgedrukte sleutelwoorden uit de lijst hieronder
  •  
  • Verstuur uw e-mail naar de juiste inbox naargelang het type vraag :
  1.  
  • [email protected]  voor:
        - een overdracht van portefeuilles of contracten tussen 2 makelaars    - retourbordel (BRB)
        - een aanvraag terugsturen kwitantie (ATK)
        - een vraag over contracten in betwiste zaken
        - een aanvraag betalingsbewijs voor klanten (fiscaal attest, contracten BOAR)
  • [email protected]  voor:   
        - een wijziging van benaming of andere gegevens van de makelaar
        - een faillissement/liquidatie makelaars
        - een fusie door opslorping makelaar
        - een overlijden makelaar 
  • [email protected]  voor:   
        - een SEPA mandaat
        - een terugbetaling klant
        - een opzoek van betalingen
        - een uitbetaling van een BONUS
Dank voor uw medewerking !