Ons engagement voor innovatie bekroond met twee Decavi-trofeeën

Elke dag opnieuw streven we er bij Allianz naar innovatieve producten en diensten te ontwikkelen die aansluiten bij de verwachtingen van uw klanten. Twee van die producten zijn nu bekroond met een Decavi-trofee.
Elk jaar reikt Decavi zijn trofeeën voor de verzekeringswereld uit. Een belangrijk moment voor alle actoren in de sector, die hier bevestiging krijgen dat ze de goede richting uitgaan of hier inspiratie kunnen opdoen. Allianz viel dit jaar opnieuw in de prijzen en werd tijdens de gala-avond op 26 oktober in de bloemetjes gezet.  
De eerste Decavi-trofee, in de categorie Digital, werd ons uitgereikt voor onze Allianz Portfolio Analyser. De tool steunt op meer dan 800 financiële tools en stelt u als makelaar in staat de beleggingsportefeuille van uw klanten te analyseren. Zo informeert u hen op een objectieve manier over de zwakke en sterke punten, maar ook over de verschillende oplossingen om het potentiële rendement van de portefeuille te optimaliseren.
De tweede Decavi-trofee, in de categorie Innovation, betreft de Growth Plus-strategie van de optie LifeCycle. Die beantwoordt aan de verwachtingen van bepaalde beleggers die hun zoektocht naar een potentieel hoger rendement willen voortzetten, ondanks hun toenemende leeftijd en hun nakende pensioen. Hoewel de risico’s reëel zijn, maakt de strategie het mogelijk om de inflatie en het eventuele verlies aan koopkracht tegen te gaan. 
Of het nu gaat om de Allianz Portfolio Analyser, de optie LifeCycle Growth Plus of elk ander Allianz-product, uw Sector Manager blijft tot uw dienst.