Zoals we afgelopen maart aankondigden, heeft ons departement Schade - Non Life begin juli 4 nieuwe berichten MSB (Messages Sinistres - Schade Bericht) gelanceerd.
Deze ontwikkelingen volgen op onze eerdere initiatieven om onze bereikbaarheid en de gemiddelde wachttijden aan de telefoon te verbeteren maar ook om de behandeling van dossiers te versnellen.
Momenteel werken we aan andere verbeteringen die u in het 3de trimester van dit jaar zal kunnen gebruiken. Deze verbeteringen zullen de mogelijkheid bieden om automatisch de eerste schadeaangifte te openen die werd ontvangen via Portima en u deze openingen te bevestigen via bloc retour.
We zijn ervan overtuigd dat deze initiatieven u veel voordelen zullen bieden en zullen bijdragen tot een verbetering van onze service en verdere digitalisering.
Gebruik ze om u te helpen communiceren met de maatschappij en uw klanten op de hoogte te houden in elke belangrijke fase van hun dossier.
Meer informatie ? Uw Sectormanager staat tot uw beschikking.