ProLink Life: een nieuwe toegang
via My Allianz Broker

Een nieuwe toegang tot ProLink Life via My Allianz Broker en nieuwe tips, dat is wat wij u deze week voorstellen.

Wij blijven niet alleen het gebruik van ProLink Life maar ook de toegang tot de tool permanent verbeteren.

U kunt nu toegang tot ons platform krijgen via ons extranet My Allianz Broker.

En ook nog enkele aandachtspunten voor een optimaal dossierbeheer:

1.       Om van de actie taks op onze producten te genieten, moet het gestorte bedrag absoluut hoger liggen dan de vastgestelde minimumpremie. Indien de premies in verschillende stortingen betaald worden en deze lager liggen dan het vereiste minimum, dan moet dit vermeld worden in de aanvraag tot afwijking op de instapkosten (cf. scherm « Onderschrijvingsoverzicht» ; Vak « Onderschrijvingsvoorwaarden »).

 

2.       De Switchfunctie die beschikbaar is in ProLink Life stelt u in staat te reageren op een dynamische risicobeperking op een contract. In dat geval kunt u zelf de switch ingeven die u met uw klant hebt afgesproken in uw tool, en dit op elk moment, wanneer het u opportuun lijkt.

 

3.       Ter herinnering, de eerste premie kan pas betaald worden na ontvangst van het Persoonlijk Certificaat en met vermelding van de referenties in de betaling. Indien een premie 10 werkdagen ongeïdentificeerd blijft, zal die aan de klant terugbetaald worden.

Nieuwe functies en tips om u permanent en in detail te begeleiden op ons platform ...wij zijn er altijd om u te helpen!

  • Indien u ondersteuning nodig hebt bij het gebruik van de nieuwe Prolink Life functies, neem dan contact op met uw Sector Manager of ons Support Team van 8.30 tot 12.00 uur en van 13.00 tot 17.00 uur (16.30 uur op vrijdag) op 0800 / 38 626.
  • Hou het  document Scope   altijd bij de hand, het bevat een aantal interessante updates.