Nieuwe functies in ProLink Life

Vanaf 6 december bevat ProLink Life, uw tool voor onderschrijving en beheer, nieuwe functies.
  • Wij proberen het platform permanent te verbeteren en dus krijgt u vanaf 6 december de volgende nieuwe functies ter beschikking:
  •  
  • Bijstand nodig? Dan kunt u uw voorlopige onderschrijvingen of uw openstaande taken delen met een dossierbeheerder van Allianz of met uw Sales. In sommige gevallen zal Allianz het onderschrijvingsproces kunnen overnemen.
  • Uw administratieve bijvoegsels zullen op een coherente manier gegroepeerd worden zodat u die efficiënter kunt vastleggen. Het zal bijvoorbeeld mogelijk zijn om in één bijvoegsels de begunstigden en de clausules van het contract te veranderen. 
  • U kunt voortaan de nieuwe gegevens over uw klant veranderen.
  • Portima-makelaars zullen een “Bloc Retour” kunnen aanvragen in de nieuwe toepassing ProLink Life.
  • Wij hebben tot slot ook rekening gehouden met uw opmerkingen over de documenten en de eerste resultaten daarvan kunt u nu ontdekken.
  • GDPR is een verplichte wettelijke bepaling. Vul altijd de GDPR-overeenkomst van elke verzekeringnemer in. Zonder deze overeenkomsten kunnen er geen gegevens (en dus ook geen onderschrijving) aan Allianz worden doorgegeven. In dit geval hebben wij geen inzicht in uw onderschrijvingen.
  • Soms is het nodig om vrije tekst in ProlinkLife te gebruiken (bv. voor een begunstigingsclausule). Vermijd op dit moment het gebruik van speciale tekens (bv. é, à, ï, ç, enz.) om de verzending van onderschrijvingen mogelijk te maken. ProlinkLife zal binnenkort verbeterd worden om het gebruik van deze tekens toe te staan.
  •  Benut het platform ten volle!
  •  
  • Indien u ondersteuning nodig hebt bij het gebruik van de nieuwe Prolink Life functies, neem dan contact op met uw Sector Manager of ons Support Team van 8.30 tot 12.00 uur en van 13.00 tot 17.00 uur (16.30 uur op vrijdag) op 0800/ 38 626.
  • Raadpleeg het nieuwe Scope document en de geüpdatete handleiding.
  •