Nieuwe tips in ProLink Life

De ProLink Life tool vlot gebruiken om een contract snel uit te geven? Het kan! Iedere 2 weken krijgt u van ons nieuwe tips.

Deze week beantwoorden wij enkele vragen die u kunt hebben wanneer u onze tool voor onderschrijving en beheer gebruikt.
 

  • Hoe integreert u de meeste functies en kenmerken die u nodig hebt vanaf de onderschrijving om niet meer op het dossier te moeten terugkomen
    Maak vanaf het begin gebruik van de toevoeging van de opties, de begunstigingsclausules, de commissieloonvoet, etc...  Zo geeft u de klant een betere service en zorgt u ervoor dat het contract sneller wordt uitgegeven. 
  • Hoe laadt u twee identiteitskaarten op wanneer er bij uw nieuwe onderschrijving twee verzekeringnemers zijn?
    Laad de twee identiteitskaarten in een keer op (in één pdf-document) bij de stap « Documenten opladen » onder « Kopie van de e-ID ». 
  • Naar welk adres stuurt u het bewijs van de herkomst van het geld wanneer dat gevraagd wordt?
    Stuur een mail naar
     
    [email protected]. Vermeld het onderschrijvingsnummer in de onderwerpregel van de mail zodat de documenten automatisch gelinkt kunnen worden aan het dossier dat op aanvaarding wacht.
  • Hoe verkrijgt u het Certificaat?
    Het onderschrijvingsformulier moet ondertekend worden door de verzekeringnemer(s). Daarna, als Allianz het contract aanvaardt, geven wij een Certificaat uit dat identiek is aan het onderschrijvingsformulier. Dat Certificaat moet niet meer ondertekend worden door de verzekeringnemer(s).

Afspraak over 2 weken voor nieuwe tips!

Ter herinnering,

  • indien u ondersteuning nodig hebt bij het gebruik van de nieuwe Prolink Life functies, neem dan contact op met uw Sector Manager of ons Support Team van 8.30 tot 12.00 uur en van 13.00 tot 17.00 uur (16.30 uur op vrijdag) op 0800 / 38 626.
  •  hou het document Scope altijd bij de hand. Raadpleeg het nieuwe Scope document en de  geüpdatete handleiding.

 

  •  

 

  • Que faire si vous devez charger deux cartes d’identité si votre nouvelle souscription comprend deux preneurs d’assurance ?
    Chargez les deux cartes d’identité en une seule fois (en un seul document .pdf) à l’étape
    « Uploader des documents » sous « Copie de l’e-ID ».

Remarque pour la version en NL : « Uploader des documents » = « Documenten opladen » & « Copie de l’e-ID » = « Kopie van de e-ID »

 

  • envoyer la preuve de l’origine des fonds lorsque cela vous est demandé ?
    Envoyez un email à l’adresse
    [email protected]. Ajoutez le numéro de souscription dans le sujet de l’email afin que les documents trouvent automatiquement leur voie vers le dossier en attente d’acceptation.

 

  • Comment obtenir le Certificat ?

Le formulaire de souscription doit être signé par le(s) preneur(s) d’assurance. Ensuite, si Allianz accepte le contrat, nous émettons un Certificat identique au formulaire de souscription. Ce Certificat ne doit plus être signé par le(s) preneur(s).

 

 

Rendez-vous dans 2 semaines pour de nouvelles aventures !

 

 

Et pour rappel

 

§  Si vous avez besoin de support sur l’utilisation des fonctionnalités de new ProLink Life, contactez votre Sector Manager ou notre Support Team de 8h30 à midi et de 13h à 17h (16h30 le vendredi) au 0800 / 38 571. NL : 0800 / 38 626.

§  Ayez toujours le document Scope à portée de main, il comporte d’intéressantes mises à jour.