Deze week beantwoorden wij enkele vragen die u kunt hebben wanneer u onze tool voor onderschrijving en beheer gebruikt.
- Hoe integreert u de meeste functies en kenmerken die u nodig hebt vanaf de onderschrijving om niet meer op het dossier te moeten terugkomen?
Maak vanaf het begin gebruik van de toevoeging van de opties, de begunstigingsclausules, de commissieloonvoet, etc... Zo geeft u de klant een betere service en zorgt u ervoor dat het contract sneller wordt uitgegeven. - Hoe laadt u twee identiteitskaarten op wanneer er bij uw nieuwe onderschrijving twee verzekeringnemers zijn?
Laad de twee identiteitskaarten in een keer op (in één pdf-document) bij de stap « Documenten opladen » onder « Kopie van de e-ID ». - Naar welk adres stuurt u het bewijs van de herkomst van het geld wanneer dat gevraagd wordt?
Stuur een mail naar [email protected]. Vermeld het onderschrijvingsnummer in de onderwerpregel van de mail zodat de documenten automatisch gelinkt kunnen worden aan het dossier dat op aanvaarding wacht. - Hoe verkrijgt u het Certificaat?
Het onderschrijvingsformulier moet ondertekend worden door de verzekeringnemer(s). Daarna, als Allianz het contract aanvaardt, geven wij een Certificaat uit dat identiek is aan het onderschrijvingsformulier. Dat Certificaat moet niet meer ondertekend worden door de verzekeringnemer(s).
Afspraak over 2 weken voor nieuwe tips!
Ter herinnering,
- indien u ondersteuning nodig hebt bij het gebruik van de nieuwe Prolink Life functies, neem dan contact op met uw Sector Manager of ons Support Team van 8.30 tot 12.00 uur en van 13.00 tot 17.00 uur (16.30 uur op vrijdag) op 0800 / 38 626.
- hou het document Scope altijd bij de hand. Raadpleeg hetnieuwe Scope document en de geüpdatete handleiding.