Deze week belichten we enkele aandachtspunten om u een optimaal dossierbeheer te waarborgen:
- Uw tool bevat een navigatiemogelijkheid tussen de verschillende stappen van de onderschrijving. Gebruik enkel de knoppen « terug » en « volgende » onderaan het scherm of klik rechtstreeks op de stappen (bijvoorbeeld « stap 3 van 13 »), u bent dan zeker dat het proces optimaal verloopt. Bij gebruik van de pijlen van de webbrowser kunnen er fouten optreden bij het opslaan van de gegevens.
- Uw onderschrijvingen zijn gelinkt aan uw identificatie (UserID). Zolang die in de fase onderschrijving staan, kan alleen u en niemand anders die inkijken aan de hand van dezelfde identificatie. Uw medewerkers zullen pas toegang hebben wanneer het contracten worden.
- Binnenkort zal uw tool ook een eigen oplossing voor een e-signature hebben. Indien u intussen gebruik maakt van de e-signature in Acrobat op .pdf, let er dan op dat de handtekening gecertificeerd en geldig is om verdere uitwisselingen te vermijden die het onderschrijvingsproces vertragen.
- Afspraak over 2 weken voor nieuwe tips!