ProLink Life: nog nieuwe tips

U maakt nu al enkele maanden gebruik van het nieuwe platform Prolink Life...
Weet u wat u moet doen als een klant wil herbeleggen?
Kent u de nieuwe werking van de opties?
Ontdek nog veel meer tips ...
  1. U kunt ProLink Life gebruiken om herbeleggingen in te voeren. In dat geval moet u het nummer ingeven van het contract dat wordt herbelegd. Let er ook op dat u alles in hoofdletters intikt.
    De documenten voor het herbelegde contract (overdrachtformulier) moeten momenteel teruggestuurd worden naar [email protected]. Binnenkort zullen wij u de mogelijkheid bieden om de documenten rechtstreeks in Prolink Life te uploaden.
  2. Uw tool maakt het ook mogelijk om aan elk fonds een eigen optie toe te voegen. Zo kunt u de situatie van uw contract aanpassen aan de behoeften van uw klanten.
  3. De data in Broker Front-End en in het Commercieel Rapport stemmen overeen met de data waarop de transacties werden bijgewerkt in het contract (datum van de waardebepaling). De exacte aankoopdatum van de fondsen, vindt u in de «Bevestiging verdeling premie».
Wij moedigen u aan de digitale handtekening te gebruiken om documenten te ondertekenen, dat maakt het mogelijk uw eenvoudige dossiers sneller te verwerken zonder interventie van de maatschappij. (STP = Straight Through Processing). Ga altijd voor digitaal, liever dan voor papier. Dat maakt het mogelijk uw dossiers sneller en doeltreffender te verwerken.
  • Indien u ondersteuning nodig hebt bij het gebruik van de nieuwe Prolink Life functies, neem dan contact op met uw Sector Manager of ons Support Team van 8.30 tot 12.00 uur en van 13.00 tot 17.00 uur (16.30 uur op vrijdag) op 0800 / 38 626.
  • Hou het document Scope altijd bij de hand, het bevat een aantal interessante updates.