Ontdek onze 2 nieuwe functies in ProLink Life!

Twee nieuwe functies en nieuwe tips, dat heeft het artikel over ons platform voor onderschrijving en beheer in ProLink Life voor u vandaag in petto.

Ons platform blijft evolueren en inspelen op uw verwachtingen met twee nieuwe functies: 

  1. Het commercieel rapport bevat nu ook de gedetailleerde evolutie van de opties, en dat stelt u in staat de impact van de opties op het fonds te zien. De opties zullen dus geen geheimen meer hebben voor u!
  2. U kunt nu een bloc retour op uw volledige portefeuille ProLink Life vragen. Na uw aanvraag, krijgt u in Brio een bloc retour per contract. U moet de gekozen contracten dan nog invoeren in Brio.

En 2 tips om een optimaal beheer van uw dossier te waarborgen:

  1. De onderschrijvingen die u begint in uw tool ProLink Life blijven 90 dagen beschikbaar. Daarna worden zij verwijderd. In de geest van GDPR mogen wij inderdaad geen persoonsgegevens bewaren als wij geen contractuele relatie met de klant onderhouden.
  2. De vervanging van een bestaand contract houdt in dat wij een bedrag dat al bij Allianz werd geïnvesteerd, herbeleggen in een nieuw contract. En aangezien wij al beschikken over het bedrag dat herbelegd moet worden, sturen wij geen uitnodiging tot betaling en ook geen eerste persoonlijk certificaat

 

  • Indien u ondersteuning nodig hebt bij het gebruik van de nieuwe Prolink Life functies, neem dan contact op met uw Sector Manager of ons Support Team van 8.30 tot 12.00 uur en van 13.00 tot 17.00 uur (16.30 uur op vrijdag) op 0800 / 38 626.
  • Hou het document Scope  altijd bij de hand, het bevat een aantal interessante updates. En vergeet ook de handleiding niet die altijd duidelijkheid kan brengen bij een eventuele vraag.