Nieuwe tips in ProLink Life

Een nieuwe tool is altijd even aanpassen. Maar geen nood, wij zijn er om u te helpen. Om de twee weken krijgt u van ons nieuwe tips.

Opnieuw enkele tips om u nog meer vertrouwd te maken met het platform ProLink Life:

  1.  ProLink Life is een tool die voorrang geeft aan digitale communicatie. U krijgt de digitale documenten op het centrale mailadres van uw kantoor (dat u ons hebt doorgegeven).
  2. Specifieke ondersteuning nodig voor een onderschrijving? Delegeer uw rechten voor deze onderschrijving tijdelijk aan een medewerker van Allianz. Tijdens de delegatie, zult u die onderschrijving niet meer kunnen veranderen, dit om ieder conflict bij de invoering van gegevens te vermijden.
  3. Zolang de premie niet betaald en toegewezen is, kunt u uw dossier inkijken via het tabblad « een contract opzoeken », kies « Fase = onderschrijving » en geef het « onderschrijvingsnummer » in dat u op het onderschrijvingsformulier vindt. Zodra de premie betaald is, gaat u via het tabblad « een contract opzoeken », kies « Fase = contract » en geef het « contractnummer » in (BE90000XXXXX).

Tot over 2 weken!

  • Indien u ondersteuning nodig hebt bij het gebruik van de nieuwe Prolink Life functies, neem dan contact op met uw Sector Manager of ons Support Team van 8.30 tot 12.00 uur en van 13.00 tot 17.00 uur (16.30 uur op vrijdag) op 0800 / 38 626.
  • Hou het document Scope altijd bij de hand, het bevat een aantal interessante updates.