Omdat uw mening telt en uw antwoord op de NPS-enquête het verschil maakt!

Weten hoe u onze diensten en onze samenwerking waardeert, is heel belangrijk voor ons. Daartoe voeren wij regelmatig NPS-metingen uit. Maar wat zijn NPS-metingen nu precies?

De grondlegger van NPS, de Amerikaanse auteur, spreker en business strateeg Fred Reicheld, licht zijn creatie als volgt toe:

Het doel van NPS is niet een zo hoog mogelijke score te halen, maar het leveren van een duurzame, uitstekende klantbeleving

NPS, de Net Promoter Score, berekent het antwoord op de vraag: Hoe waarschijnlijk is het dat u ons aanbeveelt bij een vriend of collega?

Door regelmatig NPS-metingen te houden, zowel in Leven als in Niet-Leven, komen wij niet alleen te weten wat u denkt en wat u vindt van onze onderneming, maar vooral wat uw verwachtingen zijn en hoe wij als onderneming uw verwachtingen niet alleen kunnen inlossen, maar zelfs kunnen overtreffen.

  • Onze ambitie gaat verder dan het continu verbeteren van onze dienstverlening aan u, wij nemen de ruimte en de tijd om voor u en uw klanten, ten opzichte van de andere aanbieders op de markt, het verschil te maken.  
  •  
  • De resultaten van eerdere enquêtes hebben ons laten zien waar wij moeten verbeteren. Op basis van de antwoorden van de makelaars hebben wij op verschillende gebieden verbeteringen aangebracht. In de praktijk heeft u dit onder andere al kunnen merken aan:

    De inzet van de VIP telefoonlijn. Dit resulteert in een betere bereikbaarheid van onze medewerkers. U kunt er nu vanuit gaan dat u binnen 30 seconden een medewerker van ons aan de lijn krijgt.  Ook de offertes voor meerdere producten worden nu centraal door een speciaal team opgepakt voor u en verder gecoördineerd.

    Met betrekking tot de afhandeling van claims kunt u er nu vanuit gaan dat deze worden geopend binnen 1 werkdag en taken zijn afgewerkt binnen 5 werkdagen. Daarnaast gaan wij verder met de ondersteuning van Portima boodschappen zoals u al vanaf juni heeft gemerkt.

    Verdere verbetering in onze samenwerking met u heeft vorm gekregen via onze nieuwsbrief. Hiermee houden we u op de hoogte van de belangrijkste wijzigingen in producten en dienstverlening. Daarnaast zijn wij zoals u weet ook aangesloten bij de Insurance Academy, waar inmiddels de eerste Allianz trainingen te vinden zijn.

  • Wij hopen dat u en uw collega’s deze verbeteringen in onze dienstverlening het afgelopen jaar hebben gemerkt.
  •  
  • Uiteraard stoppen we hier niet bij. U kunt er op vertrouwen dat wij verdere verbeteringen blijven aanbrengen die betrekking hebben op toegankelijkheid en serviceniveaus, prijsstelling en productvoordelen, communicatie en partnerschap.

NPS meting augustus

Eind augustus zullen wij opnieuw een NPS-meting uitvoeren. Onze sales zullen u daarover binnenkort inlichten.

Wij gaan voor het ideaal en we boeken vooruitgang. Wij blijven hard werken om uw verwachtingen en die van uw klanten niet alleen in te vullen, maar zelfs te overtreffen.

Ons engagement streeft naar een nog sterkere partnerschap met u, een duurzame samenwerking, een win-winrelatie met u vandaag en in de toekomst.