De Interbrand Best Global Brands rankings zijn weer bekend gemaakt - en Allianz is voor het zesde jaar op rij uitgeroepen tot het beste wereldwijze verzekeringsmerk!
Onze merkwaarde blijft groeien en we stegen naar nummer 29 in de algemene ranking.
🥇 Verzekeraar = Nummer sinds 2019
⬆️ Merkwaarde = 23,56 miljard USD (+13%)
⬆️ Rang #29 (+2)
Sterke waardepropositie voor werknemers: Allianz stijgt ook naar de 7e plaats in de Fortune 100 Best Companies to Work For® in Europe certificering.
De Olympische en Paralympische Spelen van 2024 in Parijs waren de grootste marketingtroef tot nu toe voor Allianz, met atleten uit meer dan 200 landen en miljarden fans in vreedzame wedstrijden.
Rampenbestrijding bij overstromingen en duurzaamheidsbeloften dragen bij aan het vertrouwen in het merk Allianz.
Nogmaals heel veel dank aan onze makelaars en medewerkers voor de talloze manieren waarop jullie onze klanten helpen zich voor toekomstige veiligheid.
Deel ons bericht op sociale netwerken: