De nieuwe generatie Home Plan is nu op de markt!

Zoals we onlangs aangaven, zijn de nieuwe algemene voorwaarden Home Plan nu beschikbaar voor uw nieuwe zaken!

Bij de nieuwigheden voor uw klanten onthouden wij vooral de uitgebreidere waarborgen en bijstandformules, een betere vergoeding en een grotere bescherming tegen onderverzekering!

Laten we de details even overlopen …

De levensstijl verandert en onze verzekeringen dus ook. Om mee te gaan met de evoluerende behoeften van uw klanten, breiden wij ons aanbod uit met dekkingen die aangepast zijn aan de huidige realiteit van hybride werk en ecologische en sociale transitie. Denk hierbij aan zonnepanelen, laadpalen, thuisbatterijen, homekantoren en kangoeroewoningen.

Oververhitting zonder ontvlamming (bijv. schroeischade) is ook één van de dekkingsuitbreidingen en daarnaast zijn voortaan ook elektrische/hybride motorvoertuigen op het risicoadres verzekerd in de waarborg “Inwerking van elektriciteit” als ze aan het opladen zijn.

De optionele waarborgen zoals Diefstal, Rechtsbijstand en Secure@Home blijven ook niet achter aangezien hun tussenkomstlimieten zijn verhoogd.

En tenslotte hebben de algemene voorwaarden nu de vorm van een ‘alles is gedekt behalve… per waarborg': schade die niet uitgesloten is binnen een onderschreven waarborg of niet onder een algemene uitsluiting valt, is gedekt.

Dankzij een nauwere samenwerking met Allianz Assistance, de wereldleider in bijstand, genieten uw klanten een ruimere bijstand waarbij zelfs (bijv.) bij een niet verzekerde schade een hersteller wordt gestuurd als er thuis door een plotse en onvoorzienbare gebeurtenis geen warm water of drinkwater meer zou zijn.
Bij gedekte schade aan het gebouw betalen we 100% van de berekende vergoeding (excl. btw), zelfs als uw klant beslist om niet te herstellen (vroeger was dat 80%). De btw betalen we als er ook een herstelfactuur volgt.
We verhogen voor de klant de veiligheidsmarge op ons evaluatierooster van 10% naar 20% waardoor de kans op onderverzekering aanzienlijk vermindert.

Zoals ook al aangekondigd in onze vorige communicatie, gaat een nieuw contract Home Plan gepaard met een meer verfijnd tarief dat het werkelijke risiconiveau van uw klant beter reflecteert. Voortaan moet u dan ook het volledige adres van uw klant invoeren wanneer u een offerte of een nieuwe zaak opmaakt in ProLink. Ook in de tariefsimulatietool (Fast Quote) moet voortaan het volledige adres worden opgegeven.

Graag meer info? Bekijk meteen de algemene voorwaarden van het nieuwe Home Plan.