We hebben wat vertraging opgelopen als gevolg van de verschillende natuurrampen die zich hebben voorgedaan. We zijn vastbesloten om een deel van deze vertraging vóór het einde van de zomer in te halen. Samen komen we er wel.

Inhalen van de vertraging in de verwerking van schadegevallen in BOAR
Uw tevredenheid is onze prioriteit! Daarom hebben we een aantal maatregelen genomen waarmee we de vlotte afhandeling van schadeclaims in de schadeafdelingen BOAR kunnen optimaliseren en verbeteren.
Wat zijn deze maatregelen?
- Tijdens de maanden juli en augustus is de schadeafdeling BOAR telefonisch bereikbaar van 8.30 tot 12.00 uur. De middag wordt uitsluitend besteed aan administratief werk voor de behandeling van schadedossiers. We zijn ons bewust van het ongemak, maar dit is een noodzakelijk kwaad om in september weer goed van start te kunnen gaan.
- Heeft u uitzonderlijk met een echt dringend geval te maken, dan raden we u aan contact te nemen met uw sectormanager zodat hij de juiste contactpersoon van de binnendienst kan contacteren. Gelieve geen e-mails in privéboxen van schadebeheerders te versturen.
Hoe kunt u ons helpen?
- Het verzenden van een volledig gedocumenteerde aangifte is de sleutel voor een snelle verwerking van een schadedossier of om te voorkomen dat u de aangifte terugkrijgt zonder dat deze kon worden verwerkt.
Denk eraan om bijvoorbeeld:
Soms is het beter een paar dagen te wachten om al de nodige elementen te verzamelen en pas later de volledige aangifte aan ons over te maken.
Om u te helpen bij een volledig gedocumenteerde aangifte hebben we ook een tool ontwikkeld op MyAllianzBroker.
- Als een vraag of vertraging bij onze expert-partner ligt, neem dan rechtstreeks contact op met de expert.
- Maak optimaal gebruik van uw schaderegelingsvolmachten.
- Dank u voor uw waardevolle medewerking.