Het verzekeringspakket All-in-One van Allianz Benelux nv
Pakketvoordelen vind je overal: bij je telecomoperator, optiepakketten voor je auto, zelfs op restaurant: een menu is altijd voordeliger dan à la carte.
Hetzelfde geldt ook voor je verzekeringen. Allianz All-in-One is het getrouwheidsprogramma van Allianz Benelux nv. Door minstens 3 Allianz-verzekeringen samen te bundelen, waaronder de auto- of brandverzekering, word je als klant beloond.
Je pakketvoordelen
Stel zelf je pakket samen
Combineer minstens 3 Allianz-verzekeringen om te genieten van de all-in-one voordelen.
Kies voor een Auto- en/of Woonverzekering
En vul je verzekeringspakket aan tot minstens 3 verzekeringen
- Andere voertuigen zoals auto of lichte vracht
- Family Plan: familiale verzekering
- Traffic plan: Ongevallenverzekering verkeer
- Ongevallenverzekering Privéleven
Veelgestelde vragen
Bij Allianz kan iedereen zijn jaarlijkse factuur spreiden in maandelijkse betalingen via domiciliëring. Voor klanten met een package is deze optie volledig gratis.
Allianz neemt de basisvrijstelling (max. € 625 ) voor zijn rekening indien:
- Het schadebedrag groter is dan € 625 (excl. BTW);
- De klant een schadegeval heeft in het kader van een verzekeringscontract dat opgenomen is in het All-in-One verzekeringspakket en waarvoor een vrijstelling geldt;
- Het risico dat door het verzekeringscontract of door de betrokken dekking wordt gedekt, gedurende het hele jaar dat aan het schadegeval voorafgaat, verzekerd is geweest (bij Allianz of bij een andere verzekeraar);
- Er zich gedurende dat jaar geen enkel ander schadegeval heeft voorgedaan.
Indien de contractuele vrijstelling groter is dan de basisvrijstelling, blijft het verschil tussen beide bedragen voor rekening van de klant.
Dit voordeel geldt bovendien:
- Voor al je verzekeringen met een franchise: omnium, brand, familiale …
- Per verzekeringscontract;
- En dit elk jaar opnieuw.
Wettelijke bepalingen
- Je sluit deze verzekering af voor 1 jaar. Op de jaarlijkse vervaldag wordt je contract telkens stilzwijgend voor 1 jaar verlengd. Als je jouw verzekering wilt opzeggen, moet je dat minstens 2 maanden voor de jaarlijkse vervaldag van je contract doen. Opzeggen kan per aangetekende zending, via een gerechtsdeurwaarder, per opzegbrief tegen ontvangstbewijs of via je verzekeringsmakelaar.
Als consument, heb je vanaf het tweede verzekeringsjaar het recht om op elk moment kosteloos en zonder boete op te zeggen. Deze opzegging gaat dan in na het verstrijken van een termijn van 2 maanden, te rekenen vanaf de dag na de kennisgeving van jouw opzegging
- Het toepasselijk recht is Belgisch recht.
- Productinformatie is op deze pagina of in het Document center beschikbaar.
- Je kan elke klacht over de uitvoering van het contract richten aan de dienst Klachtenbeheer van Allianz Benelux NV: Koning Albert II-laan 32, 1000 Brussel, tel. 02/214.77.36, fax 02/214.61.71, [email protected], www.allianz.be.
- Indien je niet tevreden bent na het antwoord van onze dienst Klachtenbeheer, kan je contact opnemen met de Ombudsman van de Verzekeringen: de Meeûssquare 35, 1000 Brussel, tel. 02/547.58.71, fax 02/547.59.75, [email protected], www.ombudsman-insurance.be.
Contact met Allianz of een makelaar
Wil je contact met ons? Wij zitten voor je klaar op werkdagen tussen 8:30 uur en 17:00.
Wil je advies over een van onze verzekeringen? Neem dan contact op met een makelaar bij jou in de buurt.