Wat zijn Employee Benefits?

Employee Benefits: een overzicht

Je werkgever kan je extralegale voordelen aanbieden in de vorm van collectieve verzekeringen. Dit zijn ‘Employee Benefits’. 

De verzekeringspremie die je werkgever betaalt, kan voor verschillende waarborgen dienen. 

Denk maar aan een aanvullend pensioen, een overlijdenskapitaal, een gewaarborgd inkomen, medische kosten ...

In de volksmond wordt een collectieve verzekering ook wel eens een groepsverzekering genoemd. Je werkgever betaalt immers een verzekeringspremie voor ‘een groep werknemers’.     
Aanvullend pensioen Employee Benefits Lees meer
Overlijdens dekking Employee Benefits Allianz Lees meer
waarborgen bij arbeidsongeschiktheid Lees meer
Hospitalisatieverzekering Lees meer
Jouw groepsverzekering bij Allianz

Ben je via je werkgever verzekerd bij Allianz? 

Log dan in op MyBenefits@Allianz om je persoonlijke pensioenfiches, de verzekerde waarborgen en je reeds opgebouwde reserves te raadplegen.