My Benefits

Een persoonlijke zone waar je je pensioenfiches kan raadplegen en waar het verzekeringsjargon op je fiches op een duidelijke manier wordt uitgelegd.
Registratie MyBenefits
  • MyBenefits@Allianz is enkel toegankelijk als je via je werkgever verzekerd bent bij Allianz, én je toegang hebt gekregen tot MyBenefits@Allianz
  • Je kan je enkel registreren met je persoonlijke registratielink die je per mail van Allianz ontvangt.
    Toegang krijg je enkel via je werkgever. Neem hiervoor contact op met je personeelsdienst.
  • Bekijk hier de videotutorial " Hoe registreren en inloggen op MyBenefits@Allianz" voor een duidelijke uitleg over het aanmaken van een account en het inloggen op het platform.
  1. Je ontvangt een mail van Allianz, deze bevat een persoonlijke registratielink. Klik op deze link.
  2. Vervolledig de informatie
  3. Kies één van de twee beveiligde aanmeldmethodes. 
  • Je hoeft geen paswoord te onthouden, beiden werken via je gsmnummer als unieke identificatie.
Employee Benefits Portal
  1. Vul je e-mailadres en gsm-nummer in. 
  2. Je ontvangt een code per sms. Vul deze code in.
  3. Je bent nu succesvol geregistreerd.
  1. Vul je e-mailadres en gsm-nummer in. 
  2. Dit leidt je naar de itsme omgeving.
  3. Vul je gegevens aan en doorloop de stappen.
  4. Je bent nu succesvol geregistreerd.
Problemen bij het registreren of aanmelden?
Neem een kijkje in ons helpcenter.