MyBenefits

Lukt het niet om aan te melden of te registreren, en heb je geen antwoord gevonden in de meest gestelde vragen. Neem dan gerust contact met ons op :

Dit kan het eenvoudigst via email op : [email protected]
Geef eventueel een telefoonnummer door waarop we je kunnen bereiken, en maak waar nodig printscreens, zo kunnen wij je sneller verder helpen.

Is het een dringende vraag, dan kan je ons ook bereiken per telefoon op +32 2 895 10 00, van maandag tot vrijdag van 9:00 uur tot 12:00 uur.

Voor vragen over jouw persoonlijke documenten of situatie, raden we je aan eerst contact op te nemen met je HR-afdeling.

Om veiligheidsredenen kan je je enkel registreren met het e-mailadres waarop je de registratiemail hebt ontvangen. Als je een ander e-mailadres gebruikt, krijg je volgende foutmelding: 

“U bent geen geregistreerde gebruiker” of  “Dit e-mailadres is onjuist”

Je kunt het registratieproces eenvoudig opnieuw beginnen door op de registratielink in het pdf-document van je mail te klikken. 

Tip: eens geregistreerd kan je je e-mailadres eenvoudig wijzigen naar je persoonlijk e-mailadres.

Natuurlijk, je hebt geen itsme account nodig om je te kunnen registreren. Je kan altijd kiezen voor SMS OTP. Dan voer je simpelweg je gsm-nummer in, waarna je een code per sms ontvangt die je moet ingeven ter identificatie.

Indien je je toch wil registreren via ITSME maar nog geen account hebt, kan je deze eenvoudig aanmaken, kijk op https://www.itsme.be/nl/get-started.

Indien je nog niet geregistreerd bent zal je registratielink opnieuw verstuurd worden wanneer er nieuwe documenten beschikbaar zijn. Op dat moment kan je je alsnog registreren. 

Je kan je enkel registreren via het e-mailadres waarop je je registratiemail hebt ontvangen. Dit werd zo ingesteld wegens veiligheidsredenen. Indien je je probeert te registreren met een ander e-mailadres krijg je de foutboodschap ‘U bent geen geregistreerde gebruiker of dit e-mailadres is onjuist’

Wanneer je een foutboodschap krijgt kan je het registratieproces eenvoudig opnieuw beginnen door opnieuw op de registratielink in je mail te klikken.

Lukt het nog steeds niet, neem dan contact met ons op.

TIP : Eens geregistreerd kan je je e-mailadres eenvoudig wijzigen. 

Ik heb problemen om me aan te melden via SMS OTP

Ik ontvang geen sms met een code

Kijk volgende zaken na :

  • Heb je je gsm-nummer juist ingevoerd? Dit mag geen vast telefoonnummer zijn. Heb je je vergist? Probeer dan opnieuw. 
  • Staat de juiste landcode aangeduid bij je gsm-nummer? Als je niet de juiste landcode hebt aangeduid, ontvang je geen sms en kan je je niet aanmelden. Pas de landcode aan en probeer opnieuw.

Ik heb te vaak een foute code ingegeven

  • Geen probleem. Probeer opnieuw door op de button "Aanmelden" te klikken.
  • Het heeft het geen zin om de pagina te vernieuwen of te klikken op de knop om terug te gaan in de bovenbalk van je browser.

Dit kan je eenvoudig aanpassen in je account, en kan je zelfs achteraf aanpassen wanneer je al een nieuw e-mailadres hebt.

Meld je eerst nog aan met het oude e-mailadres, en pas het adres dan aan in je account.  

Ideaal gezien zorg je er best voor dat je je e-mailadres aanpast in je account voordat je van e-mailadres wijzigt, zo blijf je je notificatiemails ontvangen. 

Het gaat om een beveiliging om te verifiëren dat de persoon die zich probeert aan te melden wel degelijk een persoon is en geen robot.
Selecteer alle afbeeldingen die overeenstemmen met wat je gevraagd wordt.
Opgelet: het is mogelijk dat je dit meerdere keren moet herhalen vóór de test gevalideerd wordt.