Digitalisering staat centraal bij Allianz

In tijden van digitalisering heb je hoge verwachtingen die ook voortdurend evolueren. Daarop inspelen is een van de grote uitdagingen binnen de verzekeringssector. Allianz komt daarom met verschillende initiatieven om jou hierbij te ondersteunen. Een van onze initiatieven is het verminderen van papier en meer focus op digitale communicatie. Op deze manier proberen wij bij te dragen aan het verkleinen van de ecologische voetafdruk.
Bij Allianz kan je vanaf nu al je kwitanties en verzekeringsdocumenten via mail ontvangen. Goed voor het milieu, geen stapels papier meer en een stuk efficiënter. Kortom: tijdwinst. 
Bijna al onze nieuwe klanten gaan voor deze oplossing en krijgen alle documenten nu in digitale vorm. Spreekt dit je ook aan? 
Kiezen voor digitale communicatie en documenten is niet alleen milieubewust, het is ook makkelijker om uw archief te organiseren en snel iets terug te vinden.
Door digitaal te werken kan u bedachtzamer omspringen met papier: print enkel het hoogstnoodzakelijke en vermijd zo een papiermolen.
Bewaar het overzicht en beheer makkelijker uw zaken, zo verdrinkt u niet in uw eigen administratie en hebt u meer tijd voor belangrijke zaken.