Klachtenbeheer


Heb je een klacht, suggesties of opmerkingen om onze dienstverlening nog te verbeteren?
We doen ons uiterste best om een optimale dienstverlening te geven. 
Ben je echter niet tevreden of wens je ons een belangenconflict te melden? 
Bel ons op 02/214.77.36 (bereikbaar tussen 9u en 17u) of mail ons via bovenstaande button. 
Binnen de drie werkdagen ontvangt u een reactie op uw mail. Het is de bedoeling om binnen een termijn van twee weken (tot max. vier weken) een antwoord te geven op uw vragen/klachten.
Vergt het meer tijd, dan laten wij je dat weten.

Dan kan je contact opnemen met de Ombudsman van de Verzekeringen:

de Meeûsplantsoen 35, 1000 Brussel
Tel. 02/547.58.71 - Fax 02/547.59.75 
[email protected] 
www.ombudsman.as

Allianz Benelux is als verzekeraar immers verplicht deel te nemen aan een procedure van buitengerechtelijke regeling van consumentengeschillen.
De Ombudsdienst van de Verzekeringen is een gekwalificeerde entiteit om een oplossing te zoeken voor een verzekeringsgeschil buiten het gerechtelijk systeem om.

Formulier succesvol verstuurd

Onze excuses, wij zijn momenteel niet in staat om uw verzoek te verwerken. Probeer het alstublieft opnieuw.

Fout The email addresses are not the same

Enter the text below. 60 seconden resterend. Tekst niet zichtbaar?